sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Kuka on kaunein?

Toukokuun viimeistä viikonloppua on vietetty kotinurkilla.
Tarkemmin vielä sanottuna ulkona kotinurkilla. Kissojen kanssa ja "ilman". Olen maalannut nimittäin Tassulinnaa.
Kissoja en ole ottanut tällöin valjaisiin ulos, mutta tarkasti on työtäni seurattu häkistä käsin. Max on työntänyt käpälänsä häkin reiästä aina kun olen ollut tarpeeksi lähellä ja "auttanut" näin maalaustani.
Toki kissatkin ovat päässeet valjastelemaan pihalle. Lemmikit kasvavat kauniisti, tosin nurmikko pitäisi pian leikata ennenkuin Max häviää heinikkoon..

Pepsi on ollut omissa ajatuksissaan:
"Voi kun pihalammen pinta on tyyni"

"Ihan hyvän makuista vettähän tämä on. Mutta kerro lampi kuka on kaunein?"
"Oi olenko se minä!"

25 kommenttia:

  1. Teillä on kaunis ja rehellinen pihalampi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis tähän aikaan vuodesta (ei sitten enää kun vesi on lähes haihtunut helteillä) ja ehdottomasti rehellinen.

      Poista
  2. Voi, teillä on pihalampi!
    Pari ankkaa voisitte hankkia sinne! :D ♥
    Aijai kun onkin ikävä omia edesmenneitä ankkoja, sniff.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ankat ei tykkäisi, kun vesi helteillä menisi vähiin..

      Poista
  3. Pepsi, kauneus on katsojan silmissä eli sieltä lammen pinnalta heijastuu hyvin kaunis kissa ja olisiko se Pepsin näköinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se minä olen! Minä olen Tassulinnan kaunein! - Pepsi

      Poista
  4. Kai lampi puhui totta ja kertoi, että no Pepsi tietty? :) Mä olen ihan pudonnut blogimaailman tapahtumista, kun on taas reissua pukannut, mutta nyt piisaakin sitten lukemista pitkäksi aikaa. :)

    VastaaPoista
  5. Ihana tuo pihalampi. Ja tietysti Pepsi on kaunein ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pihalampi on nätti erityisesti alkukesästä! Ja Pepsi on kaunein :)

      Poista
  6. Ihana lampi! Olin sen jo melkein talvenaikana unohtanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se Pepsin iso juomakuppi täältä vielä löytyy! ;)

      Poista
  7. Onpas siellä ihana lampi josta näkee kauniin Pepsin <3 Kyllä pihalla on mukavaa!

    VastaaPoista
  8. Ihana lampi! Ja kyllähän sieltä lammen pinnasta kauneus heijastuu. :)

    VastaaPoista
  9. Oma kuvajainen veden pinnalla on kesän kauneutta parhaimmillaan! <3

    VastaaPoista
  10. Ihana pihalampi ja ihana Pepsi. Upea tuo viimeinen kuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä siinä ihailen ihanaa vedessä olevaa kissaa! - Pepsi

      Poista