perjantai 29. toukokuuta 2015

Puu kaatuu

Miehet olivat kaataneet yhden Pepsin suosikki kiipeilypuista (koska se oli jo laho) ja lähdimme sitä katsomaan. Pepsi kertoo:
Mikä kaadettu puu tämä on?
Hei, mutta missä mun kiipeilypuu on? Tuossa se vielä eilen oli! Ihan varmasti!
Outoa.. (Ja Max on jo saanut fleksin sekaisin).

Mitähän se Max tuonne kuuseen tuijottaa?
Ai, räkättirastas on tehnyt pesän tinttien yläkertaan. Kahden kerroksen väkeä siis.. Mitenkähän yhteiselämä mahtaa sujua?

Mutta vielä kerran minä näihin oksiin viestini jätän!

20 kommenttia:

  1. No jopas nyt, toisen mahtava kiipeilypuu ihan kumollaan... Saisko siitä materiaalia sisälle rakennettavaan kiipeilypuuhun? Jos teillä ihminen vaikka nikkarois jotain kivaa siitä teille...
    -Pena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nih! Kaatoivat mun kiipeilypuun! Ihmisen olisi kyllä syytä nikkaroida mulle siitä jotain.. - Pepsi

      Poista
  2. Vai on Pepsin puu kaadettu, harmi juttu. Tosin se oli ehkä niin laho, että olisi voinut olla jo vaarallinen Pepsin turvallisuutta aatellen.
    Pieni takaisku kuitenkin. otamme osaa.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei se mun painon alla olisi kaatunut. Ei varmasti! Oon niin kevyt! Ihmiset taisi pelätä että tuuli kaataa sen väärään paikkaan, niin kaatoivat siksi, mutta eivät kysyneet mun mielipidettä! - Pepsi

      Poista
  3. Sopimatonta kaataa toisen suosikkipuu lupaa pyytämättä. Mä olen kokenut samaa kun mun paras tirppaTVpuu kaadettiin:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kohtalotoverini Minni! Tirppatvpuun menettäminen on myös kova paikka. - pepsi

      Poista
  4. Voi Pepsi. Kaadettiinko sinulta puu... Lohdutuksena voimme ilmoittaa, että olet voittanut lohdutuspalkinnon kilpailussamme! Käy kurkkaamassa blogistamme ja ilmoittaudu sähköpostiosoitteeseemme! Onnittelut!

    T. Bertta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Bertta porkkanoista! Kyllä ne nyt lohduttavat! - Pepsi

      Poista
  5. Kyllähän se nyt olisi ollut kohteliasta edes ilmoitus lähettää Pepsille puun viimeisestä matkasta, mutta totta myöskin se, että oikeus kaataa pyy olisi evätty... Mutta jos siitä edes jotain oksia ja runkoja jäisi ns. kissapuukäyttöön?

    Ihmiset. Justiinsa tollaisia ne . Tekee mitä muka pitää tehdä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nih, mitään ei informoitu etukäteen. Ja sen on minun, kuningattaren valtakuntaa!! Joku rangaistus pitäisi keksiä.. Ehkä niiden pitää tosiaan rakentaa minulle jotain siitä puusta! - Pepsi

      Poista
  6. Te ootte yhdessä niin "mun kissojen" näköisiä :) Pitää ihmisellä olla mustavalkoinen tyttö ja raitapaita poika, eikös niin? Ootte ihania. Pusut sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just niin se pitää olla! Pusut sinne Analle ja Ilonalle! - Pepsi ja Max

      Poista
  7. Ohhoh. vähän näyttää tuo viimeinen kuva, kuin yrittäisit vimmalla nostaa oksat puuksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän mä yritin, mutta kun ei se auttanut, niin päätin sitten tarinoida että vaan laitoin viestejä.. - Pepsi

      Poista
  8. Puu on kaadettu, aikas mälsää mut onneks on tirppoja! Puitakin pitäisi riittää vielä vaikka yksi puu katosikin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi noita puita vielä riittää meidän pihassa, mutta ei tuollaista isoa "oikea" rungoista puuta! - Pepsi

      Poista
  9. Ikävä takaisku, mutta eiköhän teiltä löydy uusi puu suosikiksi. Kuitenkin turvallisuus ennen kaikkea. Niin ja tuollahan jo ehdoteltiin, että ihminen nikkaroisi teille tuosta jämästä jotain kivaa. Vaikka pihakoristeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, vaikka häkkiin kynsien teroittimen? Pitää miettiä mikä se uusi suosikki sitten olisi. - Pepsi

      Poista
  10. Siinä voi naapurisopu olla koetuksella, kun räkättirastas muuttaa yläkertaan =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä.. Vähän pelottaa miten käy tintin perheen kasvatus, kun räkätti opettaa pian tintinkin poikaset puhumaan "pahoja" ja varastamaan jne ;) Saa nähdä miten käy. - emäntä

      Poista