lauantai 14. helmikuuta 2015

Faneja ja lovea

Pepsi:

Minä kerron teille helmikuisesta launtaista, jota vietin. Aloitin aamun tutustumalla Tammereen kerrostalon pihaan. Pensaissa oli tirppoja, mutta en viitsinyt lähteä niitä katsomaan lähempää, kun naapurirapun ovella oli koira. Se koira olisi pian vaikka pelästynyt minua.. (emäntä: taisi käydä toisinpäin)
Sitten menin sisälle. Pian ovisummeri soi ja minulle tuli vieraita! Mun faneja! Jes! Ehkä pikkuisen Maxinkin. Ne toi ystävänpäiväkortin ja hiiruloita meille tuliaisiksi.
Kun haistelimme niitä, tajusisimme samaan aikaan että nämähän ovat Rölliltä ja Rosalta
Se niiden miesihminen oli tosi kiva, kun se leikki meidän kanssa matolla:
Naisihminenkin oli kiva, kun se silitteli meitä!

Sitten kun meidän mukavat lauantain fanit lähti, aloin pohtimaan kortin love-sanaa.
Blogikissoissa on tosi tosi monta komeaa kollia. Ja minä olen tyttö (toisin kuin Max). Ja minä tykkäisin olla jonkun pojan love vai miten sitä sanotaan. Mutta kun en osaa valita. Olisiko paras Hannibal, Rölli, Simba, Juju, Ransu, Nero, Musti, Sulo, Myrsky, Gebsu.... Ne on kaikki niin ihkuja! Ja tykkään niistä kaikista. Ne on kaikki mun poika-ystäviä!
Että voi kissatytön elämä olla vaikeaa.. Ymmärrättekö mua? Osaako kukaan auttaa mua? Pitäisikö tehdä joku testi? Toivotan kuitenkin jokaiselle omaa rakkautta tänä lauantai-iltana. Ootte kaikki niin ihania!

Ps. Max lähettää kaikille tytöille ja naisille kukkatervehdyksen tähän loppuun:
Ps 2. Tultiin kotiin, joten enää ei oteta faneja vastaan Tammereella tällä erää. Kotona meitä odotti ystävänpäivänkirje, josta kerrotaan ensi kerralla :)

32 kommenttia:

  1. Oi, ihana tuo Maxin ystävänpäivätervehdys ♥
    Ja pojat lähettävät terkkuja Pepsille ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Max: Ole hyvä Saila!
      Pepsi: Oi, terkkuja Ransulle ja Mustille!

      Poista
  2. Mä ymmärrän sua, munkin on vaikea päättää kenestä ihkusta kissapojasta tykkään eniten, Maxista, Myrskystä, Ransusta, Mustista, Harmaasta vai kenestä. Iso ongelma. Vaikeeta on kissatytön elämä joskus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmaasta??! OONK MÄ LISTOILLA? Mieltsii!

      terveisin Hra Harmaa
      ällistynyt

      Poista
    2. Pepsi: Ihana kun Minni ymmärrät!! Ne on niin ihanan ihkuja kissapoikia tosiaan jokainen. Myös Harmaa!

      Poista
  3. Oi Pepsi oot niin nätti tyttö että eiköhän niitä mies ehdokkaita oo jonoksi asti ;---) Hyvää ystävänpäivää vielä näin jälkijunassa kaikille teille <3

    VastaaPoista
  4. Ilona huomauttaa sisarellisesti, että voi olla ihan lovee myös se oman kollipojan kanssa. Sen, joka on kotona jo valmiiks. Ja sit kans, että oot tosi viehko taas tänäänkin.

    VastaaPoista
  5. Oltiin tulossa sanomaan samaa kuin Zepa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pepsi: Onhan Max ihan kiva ystävä, mutta en mä poikaystäväksi siitä tiedä..

      Poista
  6. Virtuaalisia poikaystäviä voi olla monta, mutta vaan yksi on todellisuudessa. Max ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pepsi: Oi, voiko niitä olla monta virtuaalista! Tosi hyvä juttu ettei tarvitsisi valita yhtä!

      Poista
  7. Vai on täälläkin sinkkupulmia! :) Juju tuli katsomaan ja lumoutui Pepsin kauniista silmistä yhtä paljon kuin emokin. Ja taas vieraita! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pepsi: Vieraat on siitä kivoja, että ne tuo tuoksutuulahduksia sieltä ja täältä. Oi Juju, sä oot kyllä niin ihku!

      Poista
  8. Mulla on täällä blogimaailmassa yks ihan lempparitypy... :)
    Vähän myöhäisesti hyvää ystävänpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pepsi: Onks se joku sun salarakkaus? Sun pitäisi kertoa sille :) Eikä myöhästynyt toivotus haittaa, ollaanhan me ystäviä tänäänkin!

      Poista
  9. Myöhästyneet ystävänpäivätervehdykset meiltä!

    T. Bertta, Coco, Lilja & Ruusu ♥ ♥ ♥ ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Max: Teille ihanat rouvat ja neidit, ollaan ystäviä tänäänkin!

      Poista
  10. Pepsi ja Max oli kyllä ihania! :) Mutta nyt ptiää luovuttaa näppis Röllille, koska sillä on tärkeää kerrottavaa..

    Rölli: "Mut mä oon kyllä tyttö!! Okei, mä annan anteeks ja ymmärrän, koska mun äiti ja isi on tosi tyhmiä. Mä voin kertoa teille tän tarinan. Eli kun ne lähti hakemaan kissanpentua sieltä maalta, missä mä asuin, niin ne oli jo päättäneet, että sen pennun nimi tulee olemaan Rölli. Siis mitä ihmettä?! Ja sitten ne ei edes osanneet valita pentua, koska ne ei tienneet ottaako keltaisen vai harmaan, mutta sitten ne onneksi näki mut, sekoituksen. :) Äidin äiti oli vielä sanonut, että ette ota kilpikonnan väristä kissaa, mutta musta mä oon kyllä ihan kissan värinen..? Eikös kilpikonnat oo vihreitä? Mut nyt mä eksyin aiheesta, eli näin äiti ja isi siis kehtas antaa Mulle POIKIEN nimen, siis törkeetä.."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pepsi: Oi Rölli! Mulla on ihan sekaisin pää, siis tietty sä oot tyttö. Emäntäkin sanoi joulukuussa, että Rölli ja Rosa on ihania tyttöjä. Sori kaveri! Nimistä puheenollen, onhan sekin jännää että Coco on toisaalla tyttö ja toisaalla poika (siksi mä en uskaltanut laittaa Cocon nimeä tuohon listaan).

      Poista
    2. Rölli "Ei haittaa, tää koko sotkuhan johtuu vaan noiden ihmisten tyhmyydestä. Jospa niillekin suotaisiin joskus ihan vähän tästä kissojen viisaudesta. ;)"

      Enpä muuten olekaan tajunnut yhtään, että Cocoja on kaksi. :D tai siis tiedänhän minä sen, mutta ne on niin erilaisia, että en olekaan tajunnut yhdistää niitä millään lailla.

      Poista
    3. Mä oon aina aatellu että Coco on pojan nimi mutta sitten se vissiin onkin enemmän tyttöjen mutta mulle se on poikanimi ;---) Ja oikeestihan Coco on Cocopops eli ehkä saan anteeksi Cocolta tämän nimisekoilun ja voihan Cocoa kutsua vaikka Popsiksi <3 Coco ei vaan tajua mitään tytöistä Ruffe on enempi se naistenmies harmi vaan että Ruffe on jo varattu oot sen mielestä silti Pepsi tosi nätti <3

      Poista
    4. Pepsi: Kiitti Ruffe! Ja oot sä Cocopops kiva kanssa!

      Poista
  11. On se sinkkuelämä välillä hankalaa, ymmärrystä täältä päästä löytyy. :) Kannattaa nauttia vielä kun ei ole poikaa rasitteena... ;)

    Hannibal pyysi kertomaan hyvin lämpimiä terveisiä ja että Pepsin silmät on taas näissä kuvissa hirmuisen nätit. Ja että Pepsi on muutenkin taas äärettömän kauniina. :)

    VastaaPoista
  12. Teillä on ollut tosi mukava ja hauska reissu Tammereelle ja nyt sitten olette taas turvallisesti siellä kotona. Kyllä matkailu avartaa, eikös.......

    VastaaPoista
  13. Siellä on taas ollut niin jännää! Ootko Pepsi kokeillut sellaista nimijuttua? Siis että lasket kuinka monta prosenttia samoja kirjaimia teittin nimissä on? Otat sit sen kenellä on eniten.

    Tai sitten sä voisit järjestää kilpailun, niin niiden poikien pitäs taistella sun huomiosta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pepsi: Tosi hyviä ehdotuksia! Laitan ne harkintaan!

      Poista