torstai 18. toukokuuta 2023

Oravan pentue

Emäntä:

Olen huolissani. Pihassa on neljä suloista oravanpentua, joilla ei tunnu olevan vielä itsesuojeluvaistoa ja ulkona valjastelu menee kissojen komenteluksi ja pidättelyksi, mikä ei ole kivaa.

Pepsi: Äh, älä emäntä huoli. Minä vähän juttelen niiden kanssa, kun tulevat alas katajasta.
Yksi, kaksi, mihin se kolmas meni?
Otan tuon kiinni!

Kaksi, vielä parempi. Päästä minut!

Max: Täälläkin on!

Nyt ne menivät tuijaan. Odotan tässä kunnes ne tulevat alas, jos et kerta päästä minua puuhun.
Emäntä: Voi oravat, kunpa pyörisitte jossain muualla.

12 kommenttia:

  1. Nyt on Pepsillä kiinnostavaa seurattavaa 😊 Toivottavasti oravanpojat oppivat varovaisiksi, sillä muitakin vaaroja saattaa tulla vastaan 🩷

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erittäin mielenkiintoista, mutta voisin vähän tunnustella miltä oravanpoika tuntuu - Pepsi

      Poista
  2. Kiinnostavalta näyttää ja viihdyttävältä! Minä juttelin eilen yhden räkätin kanssa, mutta sitten se lakkasi puhumasta minulle. Mamma kyllä halusi osingoille, ei tykännyt, että olisin syönyt sen.... vaihdoin hiljaisen seuralaisen herkkutikkuun. t: Merri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ihmisten kateus.. Sen takia emäntä ei varmaan päästä minuakaan ettei sitä harmita ettei se pääse - Pepsi

      Poista
  3. Pienet oravanpoikaset ovat ihan hönöjä ja niiltä totisesti puuttuu itsesuojeluvaisto.

    VastaaPoista
  4. Kyllä ne pian kasvavat ja oppivat, että noita isoja karvaisia otuksia pitää varoa samoin kuin isoja mustia siivekkäitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mä pari kertaa vinguttanut niistä jo ääntä! - Max

      Poista
  5. Oh, teillä on ihan omia lemmikkejä. Kouluttakaa niistä kavereita teille.
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, minäpä kerron! Leikin yhden oravan kanssa hippaa. Se juoksi edellä ja kun se pysähtyi niin mäkin pysähdyin ja sitten jatkettiin taas kun vähän tassulla täppäsin sitä ja se vingahti. Mutta sitten emäntä tuli taas väliin.. - Max

      Poista