maanantai 21. maaliskuuta 2016

Sunnuntain iloja

Max:

Eilen oli tosi kiva päivä. Emäntä oli meidän kanssa kotona koko päivän (paitsi että se kävi jossain jäällä hiihtämässä nokosteni aikana). Päivässä oli erityisesti kaksi tosi kivaa juttua:
Eka kiva juttu oli, kun kolme jännästi pukeutunutta tyttöä tuli Tassulinnan ovelle pimputtamaan ovikelloa. Pääsin emännän sylissä ulko-ovelle, kun ne tytöt heilutti tuota oksaa ja höpöttivät jotain ja sitten minä sain silitykset ja ne sanoivat minua söpöksi!
En edes pelännyt niitä tyttöjä, kun tuijotin vain tuota oksaa ja arvatkaa mitä! Minä sain sen oksan! Tämä on nyt paras leluni!
Minun, ei Pepsin!!!
Minä saan leikkiä tällä nyt niin paljon kuin haluan. Kuljettelen sitä mukanani ja jyrsin. Kivointa on kun emäntä leikittää minua tällä.

Toinen kiva juttu oli sitten illalla:
Minä näin sen eka! Se tuli polttopuiden mukana!
Pepsi ei nähnyt sitä ekana, vaikka se olikin niin kiinnostunut siitä.
Se oli mun mun mun!!
Tässä näette kun se lentää. Sellainen söpö koiperhonen tai joku muu siivekäs. Se tykkäsi kauheasti meidän lampusta.
Se oli oikein makoisa iltapala!

Oikein kivaa viikkoa teille! - Max

36 kommenttia:

  1. Oksia sisällä, vau! Me halutaan kans! Ja nuo pikkuperhoset on mahtavia, mää kerkeen aina syyä ne eikä Mimmi! Hyvä että säki Max kerkesit ensin! -Alfred

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Alfred! Usein on käynyt kyllä niin että Pepsi on ehtinyt syödä eka, mutta nyt oli mun päivä! - Max

      Poista
  2. Täällä metsästetään aina kanssa kaikki mahdolliset kärpäset ja muut ja ollaan niin onnellisia kun ne on niin hyviä :') kivaa viikkoa teillekkin!

    VastaaPoista
  3. Hööööh, miksei meillä käynyt yhtään tuollaista oksakauppiasta! Ihan mälsää :( Mutta kiva kun teille ne uskaltautui, ja sait noin hienon uuden lelun Max. Ja proteiinipitoisen iltapalankin ;)
    - Crusoe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksi oksakauppiasryhmä uskalsi meidän ovelle. Se oli hirmu jännää mutta kivaa! - Max

      Poista
  4. Vauvauvau, henk. koht. lelu ja tuoretta iltapalaa! Melkein kuin olisi nakkikiskalle päässyt. Jee! Onnittelut!
    (Voi pienen Pepsin tyrmistynyttä ilmettä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli parempaa kuin nakkikiska mun mielestä! - Max

      Otti vähän päähän... - Pepsi

      Poista
  5. Lentävät iltapalat on ihan luksusta. Niitä ei oo vaan hetkeen näkyny...

    VastaaPoista
  6. Minäkin näin ja söin tuollaisia önnejä mökillä kesällä! - Pöpö

    VastaaPoista
  7. Hyvä Max, emäntä laittoi virpojien tuomat kivat oksat kaapin päälle yläilmoihin, enkä pääse oksaa jyrsimään. Olen hieman loukkaantunut emännälle, tereisin Osku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on kyllä syytäkin olla loukkaantunut.. Höh! - Max

      Poista
  8. Teillä on kaikki parhaat lelut!

    VastaaPoista
  9. Heh heh, Pepsi oli ihan pöyristynyt tuossa yhdessä kuvassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen kuningatar ja Max oli niin mun mun.. Pitänee antaa kurinpalautus.. tai annoin jo ;) - Pepsi

      Poista
  10. Meilläkin kävi noita virpojia. Kutsuin heidät sisään katsomaan kissanpentuja mutta nämäpä pelästyivät, ottivat jalat alleen ja painelivat sängyn alle piiloon. Eivät nähneet virpojat pikkupentuja, saivat ainoastaan naminsa. Harvinaista pennuilta, eivät pahemmin piiloon mene. Kun Naukulan mamma tuli hetkeä myöhemmin, pennut olivat ihan rauhallisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä pennut pelästyivät oudon näköisiä lapsia :D Minäkin kummastelin niiden pukeutumista :) - Max

      Poista
  11. Me ei ookkaan nähty mitään lentäviä pitkään aikaan. Ihminen kyl sano, että kyllä niitä kohta alkaa näkyä ku tulee taas se kevät ja kesä.

    VastaaPoista
  12. Kyllä tuo varpomisvitsa on tosi hieno ja entäs sitten tuo hörrykkä eli täydellinen päivä kun emäntäkin oli kotona melkein koko päivän.

    VastaaPoista
  13. Meillä oli Mausulla tänään onnenpäivä, kun sai oman siilivauva-lelun hoivatakseen . Mamma vaan on ikävä, kun ei antanut ottaa sitä ulos mukaan .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mausun on syytä olla onnellinen, kun minä en sitä saanut itselleni.. Lähes samanlainen minulla kyllä on, mutta vähän huonossa hapessa ;) Mutta en minäkään saa viedä sitä silti ulos! - Max

      Poista
  14. Meillä ei käynyt virpojia, olin vähän pettynyt :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, se on tylsää.. Meilläkin vain jäi tuohon yhteen oksaan - olisin ottanut enemmänkin - Max

      Poista
  15. Kiva oksa ja perhonen! Sulla oli oikein loistosunnuntai.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkea extraa kuten oma koristeltu oksa ja herkku iltapala! - Max

      Poista
  16. Meillä ei käynyt virpojia, vaikka mamma oli jopa varautunut pienillä suklaamunilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei minun emäntää ainakaan haittanut ettei käynyt kuin yhdet virpojat; sille jäi kuulemma enemmän lakupötköjä ;) - Max

      Poista
  17. Kylläpä oli kivoja leluja! :) Kohta se hyönteiskausi alkaa, oi oi!

    VastaaPoista