torstai 24. maaliskuuta 2016

Sydänkortti

Max:

Minä täällä taas moi! Ajattelin tulla näyttämään miten kivaa postia olen tällä viikolla saanut.
Sain tällaisen kortin Maijalta! Maija on kyllä aika nätti tyttö :)
Maijan kortissa oli ihanat tuoksut! Ja ihan sydän keskellä!
Ei se sydän sinulle Pepsi ole, vaikka kortissa on myös sinulle terveiset!!
Tämä on minun kortti! Tai minä ainakin haluan pitää sen!
Tuli meille toinenkin kortti. Tai oikeastaan tämä oli emännälle siltä Arkiporinan Paulalta (liittyen yhteen facehaasteeseen) Mutta oli tässä meillekin terveiset kissoilta!
Kortissa oli aika hyviä ajatelmia vai mitä? Vain perhostenpyydystys puuttuu!

22 kommenttia:

  1. Saitpa Max hienon kortin! - Peppi

    VastaaPoista
  2. Postia on aina kiva saada! Meille tulee sitä aivan liian harvoin :(
    - Lilli

    VastaaPoista
  3. Postia on aina kiva saada, varsinkin sydämen kuvia. Iloista pääsiäistä teille.

    VastaaPoista
  4. Hienot kortit ootte saaneet. Kai Pepsi saa vähän lainata jompaa kumpaa korttia, että ei tule paha mieli?

    VastaaPoista
  5. Tosiaan perhosharrastus on unohtunut! Te olette Max ja Papsi molemmat niin söpöjä etten osaa päättää kumpi on söpömpi. Onneksi ei tarvitse, pusut teille molemmille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, perhoset puuttuvat! Minä olen söpömpi! Pusut otettu vastaan :) - Max

      Poista
  6. Ihana kortti tai kortit ja mitä hienoin esittely<3

    VastaaPoista
  7. Max on onnenpoika, tytöt ne vaan kortteja lähettelee...

    VastaaPoista
  8. Kylläpä on kivoja posteja tullu teille! Meille tuli kans yks kiva posti eilen. ;)

    VastaaPoista
  9. Vau. Saiks sä Max siis rakkauskirjeen? Jännää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, onko tämä rakkauskirje? Oi, nyt ihan punastun... - Max

      Poista
  10. Ihanat kortit! ♥ Tuollaisia luovia sydänkortteja näkee nykyään aivan liian vähän, nuo on niin mahtavia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, Maija on tehnyt kortin ihan itse minulle. Tietty sen on tarvinnut kuvaajan kuvaamiseen ja ehkä myös johonkin muuhun pikku juttuun apua :) - Max

      Poista