sunnuntai 26. marraskuuta 2023

Jakkara

Pepsi ja Max:

Emäntä kantoi eilen kaupasta laatikon. Siinä oli kuulema yhteinen juttu emännälle ja Maxille. 

Max: Mikä juttu tämä on? En mä osaa kyllä koota vaikka tässä on ohjeet ja osat jakkaraan.
Pepsi: Jätä kokoaminen minun huolekseni. Minulla on kokemusta niin keittiökaapeista, vaatekaapeista, lipastoista ja vaikka mistä. Kyllä minä yhden jakkarankin rakennan!
Max: No nyt on jakkara. Mutta mitä minä ja emäntä sillä tehdään?
Max: Ai mutta tässähän on hyvä istua ja katsella ikkunasta tirppoja ruokintapaikalla! Emäntä tykkää seurata niitä lähes yhtä paljon kuin minä ja Pepsi. Mutta Pepsi on meistä ainoa joka pääsee  makuuhuoneen ikkunalaudalle hyppäämällä (ei edes emäntä pääse ikkunalaudalle).
Mutta nytpä minäkin pääsen ikkunalaudalle. Ja emäntä voi kanssani seurata jakkaralta käsin tirppoja. Huippua!
 

10 kommenttia:

  1. No nyt oli erittäin hyödyllinen ostos! Apujakkarat ovat tarpeen, kun ikää tulee ja nivelet eivät ole enää niin notkeat. Minullakin on kolme pikkujakkaraa apuna, että pääsen mukavasti tuolien kautta eri pöydille.

    VastaaPoista
  2. Emäntä ymmärää ettäyhteisä harrastuksia pitää olla.Mahdutte molemmat nyt hyvin saman ikkunan ääreen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhteiset harrastukset ovat kehräämisen arvoisia! - Max

      Poista
  3. No tuohan on kätevä jakkara! Onneksi Pepsi osaa noi kokoomishommat.
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, olen käynyt rakennusinsinöörin kokemuskoulutuksen - Pepsi

      Poista
  4. Kivasti Pepsi kokosi toverilleen jakkaran! Ja todella kannattava harrastus tuollainen tirppojen katselu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän minä yhden jakkaran kokoan milloin vaan. Tirppa touhut ovat erittäin mielenkiintoisiakin - Pepsi

      Poista
  5. No nyt pääsette kaikki seuraamaan tirppojen touhuja samaan aikaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! En tiedä kaipaako Pepsi tosin seuraa vahtiessaan, mutta mulle kyllä käy! - Max

      Poista