sunnuntai 4. elokuuta 2024

Autokorjaamo

 Pepsi:

No niin, miltäs täällä näyttää..

Mitäs emännän autolle haluttiinkaan tehtävän? Vetokoukku.
No kyllä minulta sujuu kaikki korjaamopalvelut 16 vuoden kokemuksella, sillä olenhan syntynytkin autossa..
Ja sitten sähkötyöt.
Näyttää toivottomalta tuo ihmisten räpellys. Olisiko parempi siirtyä sisätiloihin.
Kai se vaan pitää minun ryhtyä hommiin niin saadaan tästäkin valmista.
No nyt pitäisi kaiken olla kunnossa. Osaatte toivottavasti itse koota penkit takaisin, niin minä siirryn päivälevolle rankan työn jälkeen.
 
- Pepsi

Ps. Tiesitkö että minulla on synnynnäiset lahjat autojen korjaamiseen?

10 kommenttia:

  1. Hienoa, että autat ihmisiä! Ne usein tarvivatkin sitä. Minäkin olen autojen kanssa kuin kotonani. En tietenkään silloin, kun sillä pitäisi matkustaa jonnekin, mutta muuten kyllä. t: Merri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä olet Merri kanssa pro autojen kanssa! Voisimme perustaa yhdessä yrityksen! - Pepsi

      Poista
  2. Onneksi menit Pepsi auttamaan. Tuskin tuostakaan muuten olisi yhtään mitään tullu.
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
  3. Oot kyllä niin monitaitoinen kissa että ei toista maailmassa!

    VastaaPoista
  4. Tiedettiin! Kyllä jos meillä olisi auto, niin se tuotaisiin sinun osaaviin tassuihisi. *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, hyvin opiskeltu 😸 Kyllä minä sen auton kuntoon laittaisin - Pepsi

      Poista