sunnuntai 30. kesäkuuta 2019

Seepra huuhaa

Max ja Pepsi:

Max: Me saatiin lahjaksi Hannahuuhaa -juttuja. Tällaiset:
Esittele nyt sinäkin Pepsi näitä, jookos?
Pepsi: Ei huvita.
Max: No höh, mä voin esitellä sun puolesta! Tällainen seepra-juttu, jonka päällä on muuten kiva makoilla, soveltuu myös kissan naamioksi. Mä olen nyt seepra!
Pepsi: Eih, minä en kestä! 😾
Max: Katsokaa nyt, kun olen ihan seepra raitoineni!
Pepsi: Lopeta. Minä suostun esittelemään. Tällainen se on; kiva lattialla pidettävä lelu, jota voi vaikka potkutella. Sitä en nyt havainnoillista, mutta voi olla että olen kokeillut 😸

14 kommenttia:

  1. No mut hieno tuo naamioitumisfiitsöri! Laajennus, ikäänkuin.

    VastaaPoista
  2. Nää Hannahuuhaat on ihan parhaita painikavereita! Meilläkin on kaks ja ne saa kyllä kyytiä. Mut voi niiden päällä ottaa nokosetkin, kokeilkaapas.

    VastaaPoista
  3. Ihan oikea seepra, joka varmaan söi Maxin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ihann, kun mä kellistin sen pois päältäni! - Max

      Poista
  4. Max, kokeile vaikka, tuon taljan päällä saa kaikkein makoisimmat nokoset otettua. Testattu on!
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
  5. Oi miten ihana juttu! Mahtavaa,kun kissulit tykkää. Meidän oma Elvis on testannut ja tarkastanut ihan jokaisen. ��-terkuin Hannahuuhaa ja Elvis the cat

    VastaaPoista
  6. Max hei, ku sä oot niin viisas ni tiiätkö mitä seepra sanoo? -Alfred (mä tiiän vaan aasin ja hevosen)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öö, en tätä mä en vielä tiedä. Pitää etsiä ääntä nautuubista! - Max

      Poista