torstai 13. huhtikuuta 2023

Aurapetin lahja

 Pepsi ja Max:

Turun kissablogitapaamisesta emäntä kantoi tuliaisia kotiin. Ja vielä oikein ruokatuliaisia, jotka ovat meistä aina parhaita (herkkujen jälkeen)! 

Aurapet oli lahjoittanut jokaiselle osallistujalle näin hienon Marpin paketin!
Max: Mun juttu on nämä raksut. Saanko maistaa jo?
Hyviä! Emäntä tosin moittii että ne on liian pienikokoisia mulle ja syön niitä sitten liikaa, kun ne tippuu niin helposti raksupyramidista. Ei kyllä haittaa mua!
Pepsi: Minä taas olen erikoistunut märkäruokiin. Olen näissä Tassulinnan paras asiantuntija. 
Tiesitkö jo että Aurapetin marp on viljaton, se sopii herkälle vatsalle, siinä on tosi paljon proteiinia ja eikä siinä ole sokeria. Noita kaikkia ainakin meidän emäntä arvostaa. Lisää voit lukea tuosta linkistä. 

Me jatketaan herkuttelua! - Pepsi ja Max

8 kommenttia:

  1. Onpa hyvä tietää! Ransulla on herkkä vatsa, joten sille voisi sopia tuo marp.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kantsii sun Ransu ainakin maistaa! Marpin tuotteita löytyy myös K-kaupoista.

      Poista
  2. Me tykättiin näistä ihan täysillä! Kaikki märkäruuat on syöty jo. Raksujen kanssa palvelija on tympee ja pihtaa niitä...
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa hyvä ettei märkäruuat jääneet pilaantumaan. Teidän pitää varoittaa ettei raksuille käy niin eli ne pitäisi jo syödä 😸

      Poista
  3. Auts, meillä on vielä koko postaus tekemättä tapaamisesta ja näistä lahjoista. Yksi pikkupurkki maistui Sofille mainiosti, mutta ainakin raksut pitää lahjoittaa kodittomille kissoille, koska meillä vaan munuaisraksut nyt käytössä.

    VastaaPoista
  4. Onko ne märkäruoat Pepsi oikeesti hyviä? Kaikki uusi on aina pahaa. - Seppo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki uusi ei ole tosiaankaan niin hyvää kuin vanha, että siinä olet oikeassa. Joten en ole ihan vielä varma - Pepsi

      Poista