keskiviikko 27. joulukuuta 2023

Jouluaaton riemua

 Max:

Emäntä sanoo että olen ihan oikea Joulukissa, koska olen niin täpinöissäni joulusta. Mun jouluaattohan meni niin, että seurasin koko päivän kaikkea mitä tapahtui kotona, enkä ehtinyt edes päiväunille, sillä en halunnut nukkua ohitse siitä kun kuusen alle tulee paketit.

 

 Vihdoinkin! Tätä on odotettu tuntikaupalla!

Älä tule minun paketeilleni! Pysy kaukana!

 

Pepsi: Eikö tuolle ipanalle voi mitään, kun sama juttu joka vuosi että siinä hetkessä kun paketit tulevat kuusen alle alkaa kauhea puolustaminen ja taistelu siitä saako kukaan muu edes lähestyä kuusta saati sitten koskea yhteenkään pakettiin.

Max: Nämä on kaikki mun. MUN!

Emäntä: Saisinko Max katsoa kenen nimiä paketeissa on?

Max: ET!

Max: Sain paljon lahjoja koska olen superhyperkiltti. Herkut ovat ihan parhaimpia!

(Pepsi kuvan sivussa: En jaksa tapella. Pitäkööt kaikki jos haluaa.)

Näin paljon ihania lahjapapereita. Leikin näillä koko loppuillan uuden hiirikaverini kanssa (tassujen edessä).
Muutaman tunnin päästä: Mua alkaa väsyttää kauheasti. Nukutaanko välillä ja nähdään joulu-unia?
Maxin myötä Tassulinna hiljentyi jouluyöhön. Ulos jäi maitopurkeista tehty jäälyhtyrinki tuomaan valoa yöllä valvoneille metsän eläimille.

10 kommenttia:

  1. OO, vaan superhyperextrakiltit saa noin paaaaljon lahjoja. Ja mikkä paperit, wau!
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
  2. Olet varmasti Suomen kilteimpiä kissoja Max! ...joskin on sanottava, että raja ei tänä vuonna ole kovin korkealla, kun Kassinen ja Seppokin saivat lahjoja.

    Jäikö Pepsille mitään, edes tuoksu jostain lahjaherkusta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mutta tärkeintä on että on tonttu aikaan kilttinä! Annoin mä Pepsin muutaman maistaa - Max

      Poista
  3. Oho, onpa Max ihan tikkana... ei kun siis joulukissana! Tovottavasti Pepsi myös saa kivoja juttuja ja herkkuja. Kyllä jouluun kuuluu jakaminen ja antamisen ilo, hei Max :-D
    Ihana raukea Max kuusen alla :-) Siellä voi nuuhkia ihanaa metsätuoksua. Kaunis jäälyhty!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joulu on kissan parasta aikaa! Kyllä mä vähän jaoin Pepsillekin - Max

      Poista
  4. Teillä on ollut kilttiä porukkaa, kun saitte noin paljon paketteja. Maxin mielestä joulu saisi varmaan olla vaikka joka viikko!

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Onneksi kuusi on vielä paikallaan että voin nukkua sen alla - Max

      Poista