sunnuntai 19. toukokuuta 2024

Toukokuinen musta mies

 Max:

Ei kai taas. Juurihan se kävi viime toukokuussa kesän kynnyksellä. Nytkö taas on aika nuohota meidän takan piippu.

Jos olen ihan hiljaa, niin se ei ehkä huomaa minua.

Pepsi on ihan paniikissa häkissä. Mutta siellä se on turvassa (oli vielä 1,5 tuntia nuohoojan jälkeenkin häkissä turvassa).

Mutta mä olin rohkea. Tai yritin olla. En mä kuitenkaan pelännyt kuin vähän. Tai ehkä vähän enemmän, kun näin että musta Pepsi pelkäsi mustaa miestä.

Siitäkin selvittiin. Nyt voi kukat alkaa kukkimaan, sillä keväinen velvollisuus on taas hoidettu vuodeksi ja käyttölupa lämpölähteelle saatu.

- Max

10 kommenttia:

  1. Varmasti pelottavaa! Minun mielestä pelottavaa on kaikki mikä tulee pihalla, tai sisällä näkyviin, mikä ei sinne kuulu. t: Frodo

    VastaaPoista
  2. Olitta te rohkeita! Meki mennään usein terassille odottamaan, että se saa takan kuntoon. Onneksi on kesä ja lämmintä, niin voi olla toimituksen ajan pois takan luota.
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
  3. No kyllä tuollaista kattokassista täytyykin pelätä! Ei ihmisten kuulu mennä katolle, se on tirppoja ja oravia varten.

    VastaaPoista
  4. Voi Pepsi <3 täällä odottelemme omaa ensimmäistä nuohouskokemusta ja mitä karvainen herrasväki siitä tuumaa. :/ Jospa olisikin rohkeutta kuin Maxilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kertokaa sitten onko teillä yhtä pelottava kuin täällä

      Poista
  5. No huomasiko se teidät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasi se. Olisin halunnut jutustella mutta me ei! - Pepsi ja Max

      Poista