sunnuntai 31. toukokuuta 2020

Jussipaita Maxille

Emäntä: Näin instassa niin ihanan Jussipaidan, että minun oli ihan pakko tilata se Maxille, vaikka nyt onkin kesä edessä ja todellinen tarve tulee vasta ensi syksynä. Lisäksi etuna oli se että nyt tilatessa saa alennusta villapaitoihin -20% MauHau ry:n nuorilta yrittäjiltä, jotka kutovat itse paidat.
Max: Ai nytkö mun pitää sitten olla niinkuin mallina?

Onhan tää komia ja tietty sopii minulle, kun Pohjanmaalla nyt asutaankin.
Lämminkin tämä on. Kyllä minä ensi syksynä tarkenen hyvin!
Ai ne ulkokuvaukset eivät riittäneetkään vielä emännälle. No, olen aina valmis poseeraamaan. Mitäs minun pitikään vielä sanoa. Niin että näitä saa eriväreissä ja -kuvioina ja käy myös pikkukoirille.
Kyllä nyt kaikki varmaan pitää mua komiana Jussipaidassa.

Terkuin Max, joka jätti villapaidan nyt kesälomalle.. tai eihän sitä tiedä jos juhannuksena olisikin jo tarvetta vilukissan lämmikkeelle.

10 kommenttia:

  1. Kyllä oot komia, paidalla ja ilman

    VastaaPoista
  2. Oot sä Max niin komia häijy, että oikeen syrämestä hairaasoo ♥

    VastaaPoista
  3. Toi on kyllä hieno Jussipaita!

    -Palvelijatar-

    VastaaPoista
  4. Olet kyllä aika häjyn näkönen! , toteaa Merri ja pyörittelee silmiään.

    VastaaPoista
  5. Oikein kylmällä voi laittaa päällekkäin tämän ja sen emännän tekemän paidan, niin voi mennä ulos vaikka milloin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin! Sittenhän mä tarkenisin vaikka talvellakin pihalla! - Max

      Poista