keskiviikko 24. tammikuuta 2024

Kukka huomiota

 Max:

Kuule emäntä, älä tuijota sitä televisiota, kun sieltä tulee vain mainoksia, vaan anna minulle herkkuja! 

Tiedättekö että vaikka olen kiltti, niin joskus se on ylettömän vaikeaa. Jos tuosta kukastakin räppäisi, niin sillä voisi saada huomiota.
Hmm, jos vähän vaan.

Näin. En lopeta, kunnes emäntä antaa herkkuja.

Sainpas huomiosi! Jatkanko vai saanko herkkuja?

- Max

(Emäntä ei halua palkita Maxin uudesta tyylistä "hoitaa" kukkia vaan yrittää saada Maxin lopettamaan ja vasta hetken päästä harkitsee herkkuja niin ettei Max kokisi sitä palkkiona kukan "hoidosta". Tämä on ollut tammikuun tiukka haaste ja olen joutunut pahoittelemaan kukkaparalle jo monesti huonosti alkanutta vuotta.)

14 kommenttia:

  1. Mahtava ilme viimeisessä kuvassa 😄

    VastaaPoista
  2. Voi vehkaparkaa :-D Minäkin ihastelen Maxin ilmeikkyyttä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen aika ilmeikäs, kun sille päälle satun - Max

      Poista
  3. Kaikenlaisia juttuja sitä on keksittäväkin, kun ihmiset ei tajua! Minä käyn aina nyhtämässä kynsillä keittiön tuoleja, vaikka tiedän, että ei niihin voi kynsiä terottaa. t: Merri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jollain se ihmisten huomio on herätettävä kun ne nukkuu seisaltaankin - Max

      Poista
  4. Voi Max, oot kyllä varsinainen kujeilija 😹 Tosiaan tuo viimeisen kuvan ilme on paljonpuhuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emäntä meinaa että olen alkanut enemmän kujeilemaan kun en saa ruokaa niinkuin haluaisin - Max

      Poista
  5. Max, sano emännälle, että jos et saa hoitaa kukkaa niin se muuttaa meille. Me luvataan pitää siitä erittäin hyvin huolta.
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, tuo on hyvä uhkaus :D Teillä kukan kunto olisikin mielenkiintoinen - Max

      Poista
  6. Max puutarhuroi hienosti sekä talossa että puutarhassa! Kukka voisi ehkä käydä jossain muussa huoneessa lomalla, että Max unohtaisi sen hoitamisen niksit? ;)

    Sepon hoivissa olisi kukkanen jo mennyt vihreämmille niitylle...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emäntä on miettinyt kukan siirtoa, kun keksisi minne Max ei pääse.

      Minä olen puutarhuri, muttei hoitometodejani aina arvosteta. Niinkuin ei sielläkään Sepon ammattilaisuutta.. - Max

      Poista